CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday 10 July 2011

finally...i have my own blog...

As salam...Salam perkenalan. Rasa janggal plak nak memulakan penulisan ini. Ye la, dah bertahun la x buat karangan yg panjang2. Tp alhamdulilah, akhirnya berjaya juga aku buat blog utk diri sendiri. Asyik dok jengah blog kwn2 jer. Atas dorongan kuat dorang la aku kuatkan hati nak buat blog sendiri. Rupanya byk betul cite yg dpt dikongsi bersama. Apapun dorang yg paling ialah dr naluri aku sendiri. Terdetik semasa aku preggy kat permata hatiku Hadda. Macam peristiwa aku alami yg aku rasa perlu dikongsi saat2 suka duka tu. Yang paling penting aku ak tgglkan satu kenangan buat Hadda. Jadi, di sini la bermula....ok, cukup utk intro. Memandangkan kat ofis skrg, rasanya elok la aku siapkan keje ku dulu. Nanti asyik leka menulis, keje pun x jadi. Kita jumpa lg nanti....

0 comments:

Post a Comment